Rok 2014 byl velice pozoruhodný, jestli jde o celkovou produkci v ČR, ale asi nejvíc byla situace v motorovém produkčním průmyslu. Byla to doba, když se ukázalo, že česká produkce aut a částí získala šestnácté místo v ohledu producentů na celém světě. Aby ukázat jakousi představu – je to větší výroba, než např. v Itálii a dalších evropských státech.

Investice v skvělou kvalitu, nové technologie a splnění potřeb klientů se určitě ekonomicky vyplatila, o čem svědčí statistiky, podle kterých rok 2014 je pravdivý rekord pro automobilovou produkci. V ohledu prodeje do zahraničí aut a částí, Česká republika má místo až sedmé, co potvrzuje velkou popularitu v zahraničí; největší klient jenž nakupuje česká auta je Německo. Během roku 2014 výroba motorová stoupla – oproti loňského roku – o 12 %. Rodinné automobily to samozřejmě není všecko: kromě nich se ukázalo celá řáda nových českých autokarů a motocyklů. Ekonomické novinky z roku 2014 a 2015 dávají skvělou prognózu i na příští roky, protože už teď vzrůst je silný. Stoupá také znalost pravidel svědomitého obchodů a nakupování, kterého části je zájem a podporování lokálního podníkaní.

autokar

Autor: Alan Sansbury
Źródło: http://www.flickr.com

Rozhodně nejlépe být si vědom, že výroba autobusových vozidel stoupla v roce 2014 o 5,47 %, a rodinných automobilů ještě výrazněji – kolem 10,5 %. Výroba v celém roku 2014 se zvyšila o skoro 5 %, po dřívější recesí; dle znalců dobře to ovlivnilo celou tuzemskou ekonomiku. Také v roce 2014 velmi důležitou roli odehrály jiné druhy produkce – třeba elektronického zařízení, stavebnictví (také zeleného), a co je pozoruhodné – také masa (hlavně vepřového), reklama a piva, jež je ve velkém měřitku exportované do zahraničí; všechny ty výrobky se charakterizují velkou konkurenceschopnosti, o kterou se zajímá mnoho klientů.

Vzrostla i výroba elektřiny pochazející z plynových elektráren. Teď velice zajímavé analýzy o mnohých oblastech výroby jsou dosažitelné na internetu a odborních novinách, kde své názory publikuje moc slavných znalců – je to dobrý způsob na rozšíření obzorů a lepší orientaci v českých novinkách, protože situace se celý čas mění.